søndag 15. februar 2009

Glidesmykker Eleganse

En ny kolleksjon smykker...
Glidesmykker!
Disse har jeg gledet meg lenge til å prøve meg på, har ventet på noen materialer.
Dette er elegante glidesmykker med perler i klase. De fleste kommer i ekte ferskvannsperler og swarovski-krystaller. Alle er på kjede.
Disse smykkene er vanseklig å avbilde. De faller ulikt for hver gang man tar de på.
Man kan regulere lengden på de selv.
Håper de faller i smak!
Kan fåes i mange forskjellige farger, og jeg legger ut nye fortløpene etterhvert som jeg få lagd flere.
Pris
300,- for de med ferskvannsperler og swarovski-krystaller
240,- for de med glassperler



Klase lys
Nydelig glidesmykke med ferskvannsperler og swarovski-krystaller i ulike størrelser og fasonger hengende i en klase. Men sølvfarget kjede og glatt ring.
solgt






Rosa og hvit klase

Elegant glidesmykke med ekte ferskvannsperler og swarovski-krystaller i en klase. På sølvfarget kjede og med oval, banket ring.
Solgt



Ugle
Glidesmykke med ugle og glassperler i blankt og beige og gullfargede metalldeler. På gull-lenke, men stor gull-ring.



Ingen kommentarer: